Banka vett i skallen på sig själv.

Fortfarande uppe. Fy farao för översättningstexter, nu har jag suttit och kämpat mig igen två stycken, och tro nu inte att det är lätt, det är det inte. Jag kan knappt svensk grammatik, och nu ska jag förstå tysk. Perfa!
      Det blir till att kliva upp tidigt imorgon och titta igenom texterna igen.
v50 har jag både grammatik och översättningsprov, så det är dags att jag sätter fart och lär mig nått nu!
Jag har i alla fall tagit mig igenom boken....typ. Några 10-tal sidor kvar, men det är betydligt bättre än de 150 jag hade tidigare idag.
Imorgon blir det till att rätta två texter jag skrivit tidigare, plugga lite grammatik och sen träna.
Jahapp, se klart på Cold Case och sen sussa?!

Gnatt.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0