Håll tummarna för mig!

Urk. Om en timme har jag textproduktionsprov. Fy fan.
Det värsta är att man inte kan träna ett skit på det, alltså det gäller typ bara att kunna grammatik, och det kan jag ju inte...
Undrar vad det kommer vara för ämne, hoppas på nått man kan nått om och inte såntdär djupt och jobbigt. Håll tummarna för att det blir att man ska skriva en berättelse istället för att argumentera eller jämföra två texter. Det är ju det tråkigaste/svåraste evah!

Aja, nu till något roligare! Jag ska få låna Lisen-fisens säng nu när hon ska flytta härifrån, gräääjt ju! Slipper jag sova i den lilla, knakiga, halvobekväma sängen som följde med rummet. Den här är även nån cm bredare, woho! Om några veckor sover jag alltså softsoftsoft i en halvny säng! Thänk jo!

Nu ska jag käka frulle...wish me luck! 
Tjarå. 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0