Jumbo!

Ganska precis hemkommen från Pizzabacken hos Tine, var hiiiimla roligt, mycket skratta och god pizza. Det var jag, Tine, Max, Elin och Carlo och vi spelade "Pratmakarn" efter vi svullat pizzan vi gjorde.
Jag lyckades med att kalla mig själv för Idiot och trodde att Dumbo (elefanten som kan flyga) egentligen heter Jumbo, smart!
- Elin! Vad har vi mer gjort idag?
- Starken verben!
Precis! ...vi har pluggat som tokar idag i typ fyra timmar, det är inte likt oss latisar. Men duktig av oss, klapp på huvudet!

Nu är jag sugen på te...så det får det bli. Varmt och gosigt är det i alla fall i mitt rum, tack vare Svea my dear kvartersvärd för hjälpen. Slipper jag frysa imorgon när jag vaknar.
Imorgon äre förresten prov....iiih, jag är inte redo!

Tjarå så länge!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0