Mörkerkikare?

Hemma från IKSU!
Vad jobbigt det är med vinter, folk är påklädda i hundranitti och det är mörkt, så när man möter någon på cykel inser man alldeles precis försent att man faktiskt känner personen man möter. Ytterst jobbigt. Mötte två stycke jag kände på vägen hem/från IKSU, och hejandet blir liksom....fessigt.

Hur som haver, idag gjorde jag en rolig sak!
Jag köpte ett par skor för lite över en vecka sen, och när jag kom hem så visade det sig att jag hade fått en st41 och en st40, men jag har ändå traskat runt i dom varje dag. Så idag när jag ändå var på stan så gick jag helt sonika in till dom på skoaffären, och sa att det blivit fel. Då fick jag gulligt nog byta ut min 41a mot en till 40...schysst va?!
Så nu traskar jag jämt igen!

Nu dusch...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0