Operation den 4e December!

Jag har förresten glömt att berätta att operationen av min fot är inplanerad till den 4 December. Känns lite läskigt med tanke på att jag inte har en aning om utifall jag kommer bli sövd eller bara få smärtstillande. Jag hoppas verkligen på att bli sövd, fy fan för att sitta och höra hur det knakar och låter när dom sågar av en bit av mitt skelett. Jag klarar ju inte ens av att höra borren hos tandläkarn.
Samtidigt så vill blir man ju rädd för att inte vakna upp då man blir sövd....fast jag menar, hur ofta händer det liksom. Dom vet förhoppningsvis vad dom ska göra!

Nu undrar ni kanske varför jag ska operera fossingen. Jooo för att att jag har ett ben utanför min lilltå som korvar sig lite som...ööh, kalla det banan eller båt om ni vill. Det är i alla fall verkligt obekvämt när det gnager mot skon, så den ska väck....typ som när man hyvlar ner en bräda. Ajaj!
Vet inte heller hur länge eller om jag kommer bli tvungen att hoppa på kryckor. Jobbigt att göra det på vintern. Bläääh!

Nu ska jag se CSI miami med den fruktansvärda Horatio. Han är så jobbig med sina oneliners....

Herrå!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0