Perman utbrytarkungen

Igår blev det faktiskt lugnt, är ni förvånade? jag med!
Hängde med Max, irländarna och några tyskar på E-puben...och hör och häpna, jag drack vatten!
Snart är det dags att sätta sig på bussen tillsammans med kurren och fara iväg till Syster-yster, vi ska julbaka nu i helgen, tjooohoo! Kommer bli mumsigt.

Förövrigt så har Perman börjat leka utbrytarkung, han klättrar upp på taket till ett av hans små hus, och sen så klättrar han över kanten ut i det fria. Jag som alltid har haft buren öppen måste nu komma ihåg att stänga den, annars så kommer ja ha hamsterpoo överallt. 



Ha en bra dag/helg...festa lugnt, själv är jag Abstinenzlerin den här helgen.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0