Snöstorm.

Kokoste och rågkakor, det va min frukost det. Gottigt, jag äääälskar kokos!
Utanför fönstret är det snöstorm och jag vill mest inte gå ut, ge mig sommar tack.
Så hur ser veckan ut då?
Idag är det skola till kl 17, sen blir det nog Iksu och lite träning. Tisdag har ja skola till kl 15 också ska jag ha läst ut en bok som jag har över 150 sidor kvar i. På onsdag är jag ledig, så då får det blir lite träning och kanske lite pluggplugg.
Torsdag ska jag och Elin plugga grammtik och efter det blir det nog träning igen och plugg inför provet jag har på fredag. Efter provet på fredag blir det eventuellt en sväng till Övik över helgen, julbaka med kurren och syrran. Myyysigt!
 Lugn vecka med andra ord. Tror jag skippar alkoholintag nu till helgen, blev ju tredagars nu senaste, tors, fre och lör. Galet.


 

Kommentera gärna!
Postat av: Gnutt

hej Frida :)

jag önskar dej lycka till med din nya blogg :)

vinterkram från Gnutt

2008-11-24 @ 12:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0