Före katastrofen.

Alltså ni som inte befinner er i Umeå, jag önskar ni kunde se himlen nu! Den är så mörkblå så jag blir rädd, det är typ som på alla filmer innan katastrofen inträffar. Jag försökte illustrera det här nere, men det gick inte så bra. Ser lite mjäkigt ut på kortet.
Om en halvtimme ska jag dra ner på stan med Elin, najsnajs, hon ska klippa sig kl 14 så det blir en lite snabbis.
Förövrigt så har jag varit ganska effektiv idag, bytt glödlampa i hallen, diskat, och städat upp lite. Brao!
Imorgon blir det till att städa Permans bur och plugga som en tok. Men nu...Staaan!



Bis später!


Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Jag bytte också just glödlampa i hallen, haha! Ses snart. :)

2008-11-26 @ 12:15:40
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0