807kr fattigare.


Ojoj, idag rullade pengarna från mitt konto. Va nämligen ner på stan en sväng efter jag slutat Vfu:n och lyckades hitta en vårjacka (tjoho, har letat det ett bra tag nu!), en sjal, ett par örhängen och ett hårband, hela rubbet gick på 807kr, ojoj!
Är förresten sugen på ett par byxor på Gina, dom är lite som de fula blöjbyxorna som har kommit nu, fast coolare och mer piratiga...får se om jag kanske köper ett par sådana när jag drar på stan på torsdag tillsammans med Johanna, Danne och Linda. Jag måste ju hitta nått nytt att ha på mig när vi ska festa till helgen!

Oj, nu sköt någon en raket här utanför....lite tidigt kanske?

L8r.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0