Fin middag för en fattig student.


Idag bokade jag bord på Eastern Palace, jag ska bjuda mamsen och papsen på middag imorgon, pappa fyllde ju år igår och mamma fyller imorgon. Det blir liksom deras present...och en liten belöning till mig med. Jag menar Indisk/Mongolisk/kinesisk buffé låter ju inte helt fel, även fast plånboken kommer skrika.
Jag tror också att jag har bestämt mig för att stanna kvar i Ume och dra på fest på lördag. Ska ju ändå hem till Älvis nästa helg, så då hinner jag nog bli trött på folket ändå...

Förresten kan inte någon komma och få bort stearin som jag råkat spilla på min duk?

Kommentera gärna!
Postat av: Maria

Stoppa duken i frysen!

2009-04-03 @ 19:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0