Gestern Abend, super Abend.


Igår förförfestade jag och Elin together hemma hos mig innan vi drog till en skum fest i en källare med massa utbytesstudenter. Efter det drog vi på E-puben, smög in vin och hängde in jackorna, efter ett tag blev vi uttråkade, tog med oss våra glas och sprang till Nh istället, där lyckades jag lura vakten och fixade förbi mig och Elin förbi hela kön och lyckades få en stämpel på köpet. Bra jobbat Frida! Gratis är gott.
På NH träffade jag massa okända och kända folk, va riktigt najs!
Nu snart börjas det om igen, bira bira bira, bärs bärs bärs! Jag och Elin kanske ska grilla innan vi drar på fest hos Johanna på nydalahöjd, small getogether med härliga brudar. like it.

 Happy folks!

 Björn Borg x2.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0