Hemskt fult


När man sitter ensam i Lindellhallen på universitetet är det inte ofta man får mycket vettigt för gjort. Alltför ofta drar sig min blick till människor som ser annorlunda ut, eller snarare konstiga. Ibland förstår jag mig helt enkelt inte på hur folk tänker när dom öppnar garderobsdörren på morgonen.
Här är några av mina senaste iaktagelser av hemskheter.
En tjej har korta, skotskrutiga shorts, under det ett par läderleggings, höga bruna boots med, som om inte det vore nog så har hon på överdelen en blå tischa med stort svart tryck, och till det en ljusröd/rosa kort kavaj.
Snälla berätta för mig hur hon tänkte när hon försökte matcha det här?
En annan tjej kom precis görbi mig med tiiiight jeanssnickarbyxa som gled upp i röven på henne, till det hade hon en rosa tischa med tryck från något konstigt företag, på fötterna hade hon öppna klackskort och vita träningsstrumpor med jensen instoppade. Hett liksom.
En tredje är en kille som man ser typ jämt här i Lindis, han envisas med att ha en rosa luva på sig, vaaaaarje dag och till allting! Försöker verka cool genom att visa att han kan va töntig?
För att inte tala om gänget jag och Elin ser varje gång vi är här. Ett gäng ekonomer som inte gör annat än att försöka visa upp sina "fina" märken så mycket som möjligt, Ralph Lauren hit och Tiger of Sweden dit...

Åh det här är ju roligt. Hade älskat att hänga på Lindis varje dag och kommentera vad folk har på sig, hade ju varit skitkul.
Kommer en uppdatering så fort jag ser någon mer fuling (om inte mitt batteri dör).

L8r!

Kommentera gärna!
Postat av: Maria

Jag tycker det är skitkul att spana in folk i Lindell varje dag! På kvällarna brukar det t.o.m. va folk som har syjunta i sofforna vid toaletterna.. Finns det inte roligare ställen att ha syjunta på?

2009-04-23 @ 23:30:18
Postat av: Frida

haha ja jag vet, ja har till och med kort på dom tror ja!

2009-04-24 @ 00:43:44
URL: http://fridolita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0