mina nya skor travade.


Det blev så att jag gick ner på stan istället för att gå till strömmis, min nya skor gav mig en skön promenix!
Det hände dock en mindre olycka nere på bolaget, jag råkade nämligen välta omkull en låda med Aquatini....jag skyller dock på att en tjockistjej stod och knuffades med mig för att tränga sig förbi, så jag smet därifrån innan jag blev betalningsskyldig för den enda lilla flaskan som gick sönder.
Jag tror att jag är extra klantig den här helgen, igår spillde jag  ju stearin över hela datorn med....jävla klantarsle.
Snart ska jag skutta in i duschen och försöka klura ut vad jag ska ha på mig ikväll, och vad jag ska äta till middag. Blir ju partaj på Rullstensgatan ikväll, skoj! Appropå fest så ska jag göra mitt egna groggvirke i min wassermaxx, väldigt ekonomiskt om jag får säga det själv.

L8r!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0