Shopaholic!


Oj vad jag har mycket nytt i mitt rum nu! Tack Mami och Papi!
Dom har flängt runt med mig över hela staden nu, och massa kassor kom in genom dörren till mitt rum. M och P var så snälla att fylla mitt kylskåp och skafferi, utöver det så köpte de ett par nya skor till mig, en pajform, 3 hyllor, massa lådor, kolsyrepatroner och lite annat smått och gott.
Själv har jag köpt lite ljus, 6 vinglas, en kavel, ett par solbrills, lite saker till Perman och en söt Bamse-body till lille Walter.
Pengarna har alltså strömmat idag, har säkert gjort av med över 800kr, 417kr av dessa gick till att betala middagen på Eastern Palace....det sved i plånboken och själen, fast dom är värd det!

Näpp, nu ska jag fortsätta titta på Grillad!
Ps, ni ska få se en bild på mina nya fina hyllor sen...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0