Upp som en sol o ned som en pannkaka.


Åååh jag blir less. Första dagen på Vfu-n och allt kändes bra....ända tills jag kom hem nu och kollade igenom Pm:et lärarna har skickat om allt vi ska göra under de här 5 veckorna. Jag ska tydligen ha massa egna lektioner, mina lärare ska komma och kolla då jag undervisar, jag ska tillverka ett eget spel, jag ska arbeta med en text jag knappt förstår, jag ska reflektera om min egna undervisning och blablabla. Allt det här ska sedan samlas i en portfolio som ska in 5 Juni. Gud giv mig styrka för hur i hela helvete ska jag kunna det här?
Känns som en omöjlig uppgift, jag vill ge upp, dra täcket över huvudet och börja jobba på Macdonalds istället...

Snyft.

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Jag tror inte att det är så mycket som det verkar.. Men du vet ju hur bra det gick för mig med min vfu-portfolio sist :)

2009-04-06 @ 17:08:44
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Linnea

Sa ju de ;) behöver du hjälp är de bara skrika!



2009-04-07 @ 08:22:12
URL: http://plaskeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0