Vår-feeling!


Haha nej Johannie, mina hemligheter är hemliga än så länge. Dom ska i alla fall inte skrivas upp på bloggen inför främlingars ögon, men tids nog får du också veta!
Idag skulle jag ta en kort liten PN, den blev på två timmar, så tittade jag på tv i typ en timme, sen helt plötsligt vaknade jag med ett ryck och klockan var 18, då hade jag råkat sova i över två timmar igen. Tydligen var det inte som jag hoppades, att jag var frisk alltså, jobbigt.
Imorgon blir det roligheter, jag har hört att det ryktas om grillpremiär hemma hos Linnea, låter ju awsome! När man bokat in grillpremiär, då vet man att våren är här! Frågan är bara vilket väder vi kan vänta oss och vad man ska ha på sig, vill ju inte stå där ute vid grillen och frysa arslet av mig, men samtidigt så vill man ju liksom vara vårklädd. Vi får se vad jag känner för, blir väl antagligen en kjol om jag känner mig själv rätt.

Nu är det Clintan på tv, Million Dollar Baby, har inte sett den förr, och eftersom den är på ettan så man slipper massa avbrott för nyheter osv så kanske det är nått man ska se. Blir antagligen uppe länge idag med tanke på hur mycket jag har sovit idag på dagen och eftersom jag inte har nått att göra imorgon, mer än att gå på systemet och inhandla vin.

Godnatt om vi inte hörs nå mer!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0