Våren är här.


Åh jag vill så gärna ha en balkong, altan eller en uteplats av något slag. Jag känner nu när jag bor här uppe att det är en av de grejor jag saknar hemifrån. Att bara kunna öppna dörren och gå ut och sätta sig i solskenet med en filt över axlarna och drick en kopp te...bygg en balkon till mig?

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Du får komma och utnyttja min balkong om du vill. Fast som sagt är det ju dåligt om sol på den... Jag ska iaf ta fram balkongmöblerna snart :)

2009-04-20 @ 19:22:50
URL: http://eliste.blogg.se/
Postat av: Maria

Min balkong står också till förfogande, men du får bara sol om du kommer hit och äter frukost.. Solen försvinner vid 10-tiden nångång.

2009-04-21 @ 00:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0