When the moon hit your eyes like a big pizzapie, thats amore!


Okej mina damer och herrar, om ca 5 timmar ska jag upp och vara pigg som en mört, bokstavligen, jag och pappa ska nämligen iväg på den årliga angeltävlingen på vår sjö då. Håll tummarna för vinst, förra året (eller var det förr-förra?) så kom vi tvåa! Hejja oss, jag drog upp tre halvstora gäddor och det räckte.
För er som inte vet vad angling är, (jag vet minst två som inte vet, skäms!) så orkar jag faktiskt inte förklara (igen), det är i alla fall inte som pimpling, enda likheten är att båda utförs under vintertid på is.
Ni får en bildserie istället, kanske blir ni klokare, kanske inte...

 Angeldon.

 Faster Eva med all utrustning.

 Kusin Lisa och Syrran njuter av solen -05.

 Pappa ger upp och packar ner donen.

Kommer nya bilder imorgon, förhoppningsvis på gammelgäddan!


Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Meh...jag vet ju vad det är. Lycka till med storgäddan iaf!

2009-04-10 @ 11:39:31
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0