Frida the troll.

Nu är jag hemma från dagens ärenden. Tandis, stan, frisör. Sitter här och känner mig lite missnöjd men samtidigt glad, missnöjd för att frisyren inte blev som jag tänkt mig, uscha. Nöjd för att jag inte hade några hål i tänderna och slipper borra, tjoho för mig och min tandborstning! Hoppas frillan lägger sig lite, just nu ser jag ut som ett troll, inte särskilt vackert om jag får säga det själv.

Imorgon drar jag förresten till Stockholm, kommer bli riktigt trevligt. Synd bara att jag inte hittade nå bra accesioarer idag på stan, men jaja, är ju en dag imorgon ocksål, kanske hittar nått nyårsfint då! Fingers crossed.

Nu blire middag! Ciao!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0