Kul avslöjande.

Tittar precis på Ullared och dom frågade en kvinnan varför hon köpte så "stort" julklappspapper, och hon svarade glatt att "jo det är för att jag ska kunna slå in en innebandyklubba.....så kanske jag ska köpa en bobbycar också, och då behövs det ju lite papper." Kul för hennes nära och kära nu, kan ju inte vara så svårt att lista ut vem som ska ha klubban eller inte. För dom lär ju titta, jag menar hon kan nog inte hålla tyst med att hon har "pratat med tv" när hon var på Ullared. Aja, det blir nog bra...
Jag har iaf precis ätit en ganska äcklig middag som faktiskt var ganska god. Det blev tonfisk, rödlök, vitlöksfyllda oliver, och gurka. Nu sitter jag och längtar tills klockan blir 21, då börjar nämligen den nya serien "Trauma" på trean, tror den kommer va jättebrao.

L8r.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0