Lördagsbestyr.

Jag tvättade och packade det värsta igår så det slipper jag göra idag. Istället ska jag ner på stan tillsammans med Max och köpa de sista julklapparna, tjoho, hoppas allt blir köpt idag!
Förutom julklappshoppingen så blir det ju som sagt tacos hos Elin och sen partaj, tror vi ska ner på stan någonstans, eller jag hoppas det iaf....fast vad spelar det för roll egentligen, huvudsaken är ju att man är det dom man gillar!

Har förresten precis sett "Död Snö", den var sådär...

Tja!

Kommentera gärna!
Postat av: Ermin

Hej vilken fin blogg du har=) Vi vill gärna ha med dig i vår nya topplista för Svenska bloggar på svenskabloggar.topplista.com



Hälsningar Ermin

Bloggwork.com

2009-12-19 @ 12:47:54
URL: http://bloggwork.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0