Mammas kofta!

Tjah, kom hem för inte så längesen, har haft lektion idag mellan 13:15 och 17:00. Va ganska ovärt att jag var där, bidrog inte med så mycket då jag inte läst en enda av texterna eller gjort någon av uppgifterna...ja jag vet att jag är dålig.
Efter skolan var jag och Elin på ica och handlade lite inför julbaket vi ska ha imorgon tillsammans med Steffi, Pia och Max. Vi ska baka peppisar och försöka koka knäck, gött! Kommer bli jättemysigt och jag kommer antagligen få ännu med julfeeling....om det nu är möjligt.

Satan vad kallt det är idag förresten, tror det är minst minus tolv grader, inte alls skönt att gå ut genom dörrn. Jag har leggings och klänning på mig idag, det va kanske inte det bästa valet med tanke på hur kallt det är ute. Jag har även på mig en av min favoritkoftor (även om jag inte använder den så ofta), anledning till varför den är en favorit är iaf för att min mamma brukade ha den då hon var ung. Känns liksom lite coolt att den har gått genom generationerna.

Nu ska jag krypa ner under täcket och värma upp mig, bis Später.

 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0