Min filmmusik.

Den här låten skulle vara introt om det någonsin gjordes en film av mig, Muse - Supermassive Black Hole. Jag skulle som så många gånger förut gå ensam genom någon mörk enslig park (eventuellt en dunkel gränd) med hörlurarna i öronen samtidigt som låten spelas.
Någonstans i början skulle man se mig plugga, då skulle Melissa Horn´s låtar spelas, när man ser mig festa skulle bland annat David Guetta, Lady Gaga och Britney spelas spelas, innan jag skulle somna skulle Keane - Somewhere only we know spelas, och då jag träna skulle Riot med Three days grace spelas.
Är jag i filmen någonsin riktigt ledsen skulle Lisa Nilsson - säg det igen ljuda ur högtalarna, är jag däremot riktigt glad skulle antagligen en dänga från det glada 60-talet spelas eller varför inte något i stil med Superfreak med Rick James.
Ett eventuellt barn skulle jag tillägna Aldrig ska jag sluta älska dig med Jonas Gardell, och vid min begravning SKA Ted Gärdestads låt Himlen är oskyldigt blå spelas.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0