Morsning!

Slapp dag idag, det vettigaste jag gjort var att jag städade upp lite annars så har jag knappt tagit mig upp ur sängen. Jag har även lyssnat på Rihanna´s Russian Roulette på repeat i ett antal timmer, den är verkligen grym.
Utöver det så har jag dragit mitt strå till stacken och röstat på vilken choklad jag vill ha kvar i Alladinasken, såklart är det "trillingnöten" jag röstade på, godast liksom!
Gå in och rösta ni med på www.raddajulen.se!

Här nere är förresten en bild på vad jag fick i julklapp igår då vi hade "Lilla Julafton". Det är tydligen ett torrwax som ska ge lite extra volym och studs till håret. Vi provade lite igår fast det var efter några glas vin, så jag antar att resultatet bli bättre när man är nykter och duttar. Nu när jag ändå pratar om hår så kan jag ju passa på att säga att jag längtar som en toka till den 29dec då jag äntligen ska få klippa mig, var alldeles för längesen sen sist!
Kommer väl kanske upp lite bilder sen från middagen om jag orkar.
Godnatt! Imorgon ska jag upp tidigt och pluggapluggaplugga, wish me luck!




Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0