tralalaaah

Kom precis fram till Lindellhallen efter att ha traskat i ett 1dm tjockt täcke av nyfallen snö. Myspys liksom! Jag har gärna barmark så länge som möjligt men veckorna närmast jul vill jag ha massa snö så jag slipper bli rädd att det inte kommer bli en vit jul.
Melissa  Horn sjunger i mina öron och egentligen är det väl bara att sätta igång med pluggandet men av någon anledning har jag ingen motivation, suck, jag vill bara ha jul och ledighet. Är less på uppsatsskrivandet, det går så jäkla segt att skriva på tyska.
Enligt det nuvarande planerna blir det jul i Övik och nyår i Sthlm, men det kan ju ändra sig, har ju redan gjort det några ggr fram och tillbaka redan. Jobbigt att jag är en sån där som måste planera allt i minsta detalj, vet jag inte vad vi ska göra varje timme på dygnet så blir jag stressad. Jag tror att det har och göra med att jag vill att allt ska bli perfekt, varje fest och tillställning ska bli den bästa någonsin. Kanske måste försöka jobba bort det där och börja ta saker och ting som de kommer istället, men det är ju så svårt...

Aja, plugga var det ja! 

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0