Usch.

Jag som sa att jag skulle upp tidigt idag för att pluggapluggaplugga, det gick inte så bra. Vaknade av en sprängande huvudvärk och blev tvungen att stanna kvar i sängen för att inte ramla ihop i en hög om jag rest på mig. En timme senare gjorde jag ett nytt försök, visst hade jag fortfarande ont men jag kunde stå upp iaf, skönt. Kollade på klockan, den var strax efter 10, duktigt att jag kom upp så tidigt...
Efter att jag gjort i ordning mig så drog jag på Ica, köpte äpplen, gick på skolan, och nu har jag precis haft muntlig tenta i litteraturvetenskap, fick VG på tentan och VG på kursen, grymt. Nu sitter jag i UB och tanken är att jag ska plugga, går inte så bra, jag har nämligen fortfarande skitont i huvudet, usch ja vill bara hem och sovasovasova. Imorgon klockan 14 ska jag skicka in det som är gjort på uppsatsen, och det ska helst vara 70%, alla som tror att jag kommer hinna det räcker upp en hand!

Citat från en man jag gick förbi på väg till skolan imorse.
"Jomen om man åker på Mcdånalds i tjotahejti, DÅ smakar det Mcdånalds!"
Jag ska också börja säga Mcdånalds...

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0