Work it.

Imorgon ska jag jobba på Sportis en dag, dom ville egentligen att jag skulle jobba fler dagar men mer kan jag tyvärr inte. På tisdag ska jag nämligen till tandis och sen till frisöris, på onsdag förmiddag åker jag till Sthlm och J, på torsdag är det nyårsfirande, på fredag blir det hemfärd och på söndag uppfärd till Ume. Fullspäckat schema alltså! Hade ju annars varit grymt att jobba massor och få in lite extra pengar, men jaja, lär väl få fler chanser.

Ser förresten "Stenhuggaren" på Svtplay just nu, säkra källor har sagt att den ska vara bra. Efter det blir det till att sova så man orkar med alla turister på sportis imorgon. Kommer vara skapligt ringrostig men man brukar komma in i det ganska snabbt...

Sov gott!!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0