120kronors middag.

Mmmmh! Åt middag idag med buddygruppen på en kinesisk-restaurang. Det kostade 120kr, men fy vad gott det var, lätt värt det! Dit ska jag ta med mami och papi någon gång och låta dom svulla i godsaker.
Appropå päronen så ska jag hem till helgen, kommer bli skoj. Får jag träffa Mallan, Johanna, Linda och alla andra sötnosar igen, känns som att det va längesen sist. Ska åka till Mallan på lördag och äntligen få ta en titt hur det ser ut i hennes nya lägenhet, kanske blir det lite partaj med? Hur som helst så kommer det bli myspys hörrnI!

Nu ska jag lägga mig och vila. Trött och värsta ångesten inför tenta nästa vecka och redovisningen av referatet på torsdag.

Adjöken.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0