Äcklig bussresa.

Finns det nå värre än äckliga dofter? Allra helst när man inte kan undvika dom.
Idag när jag började min 5 timmars resa mot Ume så höll jag tummarna för att ingen av de jävla rökarna skulle sätta sig i närheten av mig så jag skulle behöva inhalera rökstink i flera timmar. Jag trodde jag hade tur då alla de där satte sig längre bak, men tji fick jag, för en tjej några säten framför mig öppnar en macka och plötsligt vet alla i hela bussen att hon är på väg att mumsa in på en macka med curry på. Urk, vilken stank. Jag lyckades i alla fall somna (eller däckade av ångorna) men ca 30 min senare vaknade jag då en tjock tant med rött läppstift och en oas av stark parfym satte sig framför mig. Jag trodde jag skulle kräkas!
Minst lika äckligt med dofter är det om någon luktar svett bredvid en på bio/föreläsning mm, eller typ om någon röker i bankomatkön....man kan liksom inte smita.
Sluta lukta.

Kommentera gärna!
Postat av: Emelie

Hmm ditt luktsinne verkar vara av superman quality?! :P

2009-02-24 @ 15:52:08
URL: http://emelieveritas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0