Bolt.

Nu har jag sett filmen "Bolt" tillsammans med Max och Fritz, va en söt liten film med små snuttar av skratt, men jag är dock lite besviken. Va inte alls lika rolig/bra som t.ex Madagaskar osv. Men jaja, Perman var ju med i den sååå, den är ju bra ändå liksom!
Nu ska jag sova, imorgon ska jag och Perman åka till Övik med bussen som går 13:35, framme ca 15:15, då ska vi fixa till hans bur och sen lämnar vi honom där och jag, Emma och Jonas forsätter ner mot skogen.
Perman ska få bo hos Agneta i några dagar. Sen hos Empis och Jonas medan jag är i Würzburg. Kommer saknar honom och hans springande i hjulet på nätterna, har ju på allvar vant mig vid det nu, så det är svårt att somna utan.

Under tiden jag är hemma i skogen ska folket här uppe ha fetingfest, jag är lite avis....

Godnatt!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0