Chokladsås eller ingen chokladsås.

Igår skulle jag och Emma försöka laga god efterrätt till melodifestivalen, vi bestämde oss för Marängswisch. Gick och handlade alla ingredienser på ica (bananer, glass, grädde, chokladsås och märänger). Men först när vi kom upp till min korre igen så kom jag på att vi inte äger en elvisp. Fan!  Så där satt jag och vispade grädden för hand. Pjuh, det va jobbisch.
Så tillslut kunde vi börja smaskandet...trodde vi iaf. Av någon anledning så gick det inte att öppna chokladsåsen, i alla fall inte med händerna. Efter hjälp av tänder, gaffel och sax fick vi i alla fall upp flaskan, shit vilket kämpa bara för att äta god dessert!

Här är bildbeviset på vårt kämpande.

 Syrris kämpar.

 Stackars Gaffel.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0