Dålig representant för Sverige.

Igår natt strax efter kl 2 blev jag utelåst från mitt eget hem och fick istället trava hem till Elin och sova där. Tack så mycket den som brutit av sin nyckel och lämnat kvar halva i låset.
Jag kom precis hem, för jag måste skynda mig och duscha och hämta grejor innan det är dags att dra till skolan.
Jag är bakis, men det var faktiskt riktigt trevligt igår, blev vinpimplande hemma hos Elin och sedan utgång på ett nästan halvtomt Corona där en tjej dissade mig och Elin bakom våra ryggar. Hon sa att (fast hon aldrig pratat med/träffat oss) vi var dåliga representanter för sverige och att Max och Fritz borde hitta några andra att hänga med. Hon sa även att "Max verkade intellektuell och Fritz dum..." och redan då förstår vi ju direkt hur fel ute hon faktiskt var. Maha!

Nu PN i en kvart, sen piffning och frukost.

Kommentera gärna!
Postat av: Malin Viklund

GRATTIS på namnsdagen :) Hoppas du mår bra. Kram /Jonas Malin

2009-02-18 @ 16:51:48
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0