Dunk dunk Donk dunk dun

Nu ska jag iväg till Elin. Kanske blir det partaj, kanske blir det lugnt. Max "bästis" Fritz är här, så de är eventuellt sugna på att partaja, jag vet inte riktigt. Känns som att jag är på väg att bli sjuk, knepig i halsen.
Appropå sjuk så var jag hos doktorn idag. Tog EKG och tittade på mitt extra hjärtslag, det har blivit värre. Han vill göra något åt saken. Jag med. Jag vill inte vara yrsligt och konstigt längre....

Tack Mallan och Johannie för komplimangerna för min Header! Och du Malin, kanske kan göra en till dig tills jag kommer hem, kan vi fixa den på lördag!

Tjarå!

Kommentera gärna!
Postat av: Mallan

ååh, längtas! :D

2009-02-18 @ 23:02:05
URL: http://malinlarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0