Frida, Fritiof.

Ja just det! Tack Malin och Jonas för grattandet. Det ä ju faktiskt min namnsdag idag.

Vad har mer hänt idag? Inte särskilt mycket faktiskt...har haft skola mellan 10:15 och 17:00 och det va segt, att vara på skolan och vara bakis är ingen hit.
Förutom det så har min snygga doktor ringt idag. Vi måste ta om proverna vi tog igår. Det ska vi göra imorgon. Åååh varför, dom tog ju 5 rör av mig då, jag kommer ju bli helt blodfattig. Tydligen var resultaten konstig så de måste tas om.
Men hörni, vet ni förresten vad han ska göra för konstig undersökning på mig? (inte imorgon dock, men inom någon månad.) Ni har kanske har hört att jag har extra hjärtslag och att jag blir konstig och yr när jag dricker kaffe (ibland helt plötsligt också), så på undersökningen ska jag få ett EKG-band över bröstet och sedan, hör och häpna.....dricka kaffe! Han tror att kaffet snabbar på mitt hjärta så det går på tok för fort så att det är därför jag blir yrslig.
Så, någon som ska med på fika hos doktorn?

Jag ogillar förresten "AT" mycket mycket mycket.
Fy fan för dig.

Kommentera gärna!
Postat av: Maria

Jag hänger gärna med och fikar på sjukan, säg bara till när! :P Jag kanske kan passa på att få mig några sprutor medan kaffet slinker ner, vem vet..

2009-02-19 @ 09:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0