Gröt-hjärna.

Idag pratade jag med doktorn på Ålidhems vårdcentral. Jag vet inte om jag berättat det för er alla, men jag höll på att svimma i duschen för några veckor sedan, och har av någon anledning blivit allergisk mot kaffe. Så fort jag dricker det så blir hjärnan tjock som gröt och jag känner mig allmänt risig. Nuförtiden händer gröt-hjärnan även fast jag slutat dricka kaffe, inte bra.
Doktorn tyckte mina symptom låter konstiga, att han aldrig hört talats om det och att han inte kan säga vad det beror på. Jag fick en besökstid om två veckor, då ska han sticka hål i mig och ta massa prover. Hoppas det inte visar något allvarligt. Jag känner mig lite hypokondrisk när jag tänker på allt konstigt det kan vara. Urk.

L8r

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Bra att du kom fram till doktorn och har fått en tid nu! Hoppas han kan bota din kaffekater.

2009-02-06 @ 16:53:15
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0