Iksu mitt hem.

3 timmar har jag tillbringat på Iksu idag, mellan klockan 15 och 18, pjuh va jobbigt. Först två timmar gym och sen en timme beachvolley. Va faktiskt riktigt kul! Men nu är jag ruskigt trött och mumsar på en banan.
Imorgon blir det badminton med Elin och det blir 4e träningsdagen för den här veckan, så till helgen har jag gjort mig förtjänt av party.
Så imorgon är det först badminton, sen strömpilen/lunch med kurren Lisa, sen EPP och sen festfest! Låter som en himla trevlig fredag, tycker du inte?
Jag ska även försöka skicka iväg min mobil imorgon, den har ju fått för sig att sluta fungera, så nu måste jag iväg med den till NetonNet igen och be dom fixa den. Hoppas det är snabbt fixat så jag får tillbaka den snart, är jobbisch att springa runt med en stenåldersmobil.

Vad ska jag se på tv nu om 11 min, Criminal Minds eller Lyxfällan? Eller nått helt annat kanske. Åh, evinnerliga beslutsångest. Appropå det Elin, hur blir det på lördag? Är ju alltid bra att ha en liten plan, mihihi!

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Imorrn får du besked! Promise..!

2009-02-12 @ 23:35:21
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0