Onödig information.

Kronprinsessan Victoria ska bekräfta förlovningen med sin Westling idag, sju år efter dom blev tillsammans.
jag gillar verkligen inte kungafamiljen, dom känns lite onödiga, men Victoria är söt!



Om två timmar har jag muntligt prov i Litteraturteori, jag har inte tränat någonting alls, jag vet liksom inte hur man ska kunna träna. Bara massa svävande frågor, typ "Vad är konst?".....jag håller tummarna och ordbajsar massor, det ska nog gå bra.
Herrå!

Kommentera gärna!
Postat av: Malin

Näe fy fan det enda jag hört om dig är just den där bilden. Jag bryr mig inte ett skit om dom, överskattat

2009-02-24 @ 22:53:53
URL: http://malinlarssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0