Packningslista.

Vad kommer jag glömma nu när jag packar?
Brukar ju alltid vara någonting man glömmer när man ska hem. Allt som oftast är det mobilladdare, så den såg jag till att packa först. Näst på listan av glömda saker brukar vara neccesären eller en vattenflaska. Så det har jag också sett till att jag har fixat. Mer då?
Jag bara väntar på att få åka nu, sitter på arslet och väntar och väntar. Längtar hem som en tok nu när det är så nära. Jag ska myspys med katterna hela kvällen och svulla mammas hembakta bröd och andra godsaker.
Förutom att längta hem så längtar jag tills nästa lördag/söndag, då åker vi ju till tyskland! Ska bli sweet. Alla gånger jag har varit i tyskland har jag haft så jäkla roligt, och jag ser ingen anledning till varför det inte ska bli kul nu också.

Jag säger ju det, jag längtar jämt till något, vad hände med det där att leva i nuet?

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0