Prov,stan,fest.

Hej hå, nu sitter jag uppe och fasar för provet som startar om en och en halvtimme. va tror ni om intensiv träning några minuter innan ett prov börjar? Jag tvivlar på att det hjälper något....fast kanske tror jag bara så för att jag ska slippa öppna boken nu. Jag vill ha helg och fest. Jag ser också fram emot turen jag och Elin ska ta ner på stan efter tentan, hoppas jag kommer hitta något roligt för att förnya min garderob.
Och sen Ikväll då blir det gungeligung hemma hos mig, då vi skumpar upp och ned på dansmattan. Jag ska kicka ass med allihopa, beware.

Förresten ni hänger väl med i nedräkningen till när vi åker till tyskland? Jag menare så ni vet när ni ska börja bli avundsjuka!

Wish me luck!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0