Såg ni melodifestivalen?

Hur dålig var inte Shirley Clamp?!?! Falskt, konstig röst och eeeh, allmänt uselt. Tack gode gud för att hon inte gick vidare. Däremot var Caroline af Ugglas riktigt bra, lät som något Janis Joplin hade kunnat sjunga och det är verkligen positivt.. Alcazar´s låt var också bra, en blivande dansgolvs dänga I guess?

Perman har förresten fått nått slags psykbryt, han står på tå i buren och försöker komma ut genom gallret längst upp. Han kanske har fått åldersnoja och vill ut och upptäcka världen? Tur att han får komma ut och lufta sig i lägenheten ibland, då blir han i alla fall lugn efteråt.

Nä nu ska jag googla "Goethes Faust" så jag har något vettigt att säga på litteraturlektionen.

Tjipp!

Kommentera gärna!
Postat av: Malin Viklund

Tyckte oxå Shirley Clamp, lät falsk och kosntig på rösten, ingen bra låt heller. Annars kan jag gilla hennes låtar. Af Ugglas låt, aksnke skulle vara bra, om man inte tittade på henne och lyssnade på låten först :) Alcazar kommer nog poppa på bra i radion tror jag, en typiskt låt vi kommer lyssna påp då det är fest m.m. :)

2009-02-11 @ 20:20:24
URL: http://malinviklund86.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0