VG & syrran = Toppen vecka!

Ååååh jag är så osmart, klart jag skulle göra illa operationsfoten när vi spelade beachvolleyboll igår...jävla klantarsle! Så nu halv-haltar jag igen, förhoppningsvis går det över tills imorgon för jag vill gå och träna då igen. Och på fredag ska vi ju spela Badminton, då måste jag vara fit for fight!
Igår hade vi ju förresten muntligt prov i språkvetenskap, jag var säker på att det inte skulle gå så bra eftersom det var så jäkla många konstiga termer....men se på fanken, jag fick ett VG! Good work Fräulein Stoltz.

Idag va en soft dag, en rolig litteraturteori-lektion och sen lite paukande i Lindellhallen. Blev även en helt oplanerad tvättdag idag. Bra jobbat Frida, har du lite rena handdukar och lakan tills syrris kommer på fredag. Jag längtar tills jag får träffa henne och klappa lite på magen med knoddisen i. Sötiplutti, bara några veckor kvar nu tills knodden ska ploppa ut. Jag känner av någon anledning på mig att det ska bli en kille. Bara därför är det säkert en tjej.
Så det blir alltså en lugn helg för Fridis, längesen det va en vecka helt utan festande, har ju varit två-tre-och fyradagars de senaste veckorna. Ojoj.
Men helt alkoholfritt blir det nog inte. EPP på fredag med ett stycke öl. Det kan jag unna mig.

Åhh jag borde läsa Goethes Faust, men jag orkar inte. Buhu.


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0