Wunderbar.

Hejsan! En timme på Iksu är bättre än ingenting right? Jag har varit slapp den här veckan, inte nog med att det har varit massa plugg, det har varit middagar, fester och massa annat jox med så jag har helt enkelt inte kunnat. Eller prioriterat fel kanske?
Vi fick en ny elev i klassen idag, så nu är vi hela sex st på Tyska B! Fraiser heter han och är från Kanada, verkade trevlig!
Jag och Elin bokade resan till Würzburg idag, typ 2400kr från Ume till Sthlm till Karlsruhe och slutligen till Würzburg. Bra jobbat!

Imorgon åker jag hem. Ska bli myspys, jag är pepp.

Kommentera gärna!
Postat av: Maria

Karlsruhe, det va ju där vi käkade för första gången på över 1½ dygn på vägen ner till Freiburg! Och där någon köpte en svinäcklig dryck med smak av kokta morötter och honung.. Den smakade ännu äckligare pissljummen, haha!

2009-02-19 @ 22:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0