Ro ro ro ro ro, lugn och ro?

Kom precis hem från IKSU. 35min på löpbandet, 2000m rodd (ca 8min), och lite mage + rygg på maskinerna. Jag är nöjd.
Har tryck i mig massa ruccola-sallad, potatismos och vegkorvar, och nu blir det dusch.
Senare ikväll måste jag nog läsa lite, först den mycket (o)intressanta boken "Deutsche Sprache gestern und heute" och sen Johann Wolfgang Goethes "Die leiden des jungen Werther", ja tror i alla fall att den heter så...
Och! Jag måste läsa häftet "Sprachwissenschaft".

Idag är förresten min vän glad igen, så det är bara är på söndagar det är liiite...eeh, kinkigt.

Bästa träningslåten (särskild vid rodd, man blir så pepp!):
Three days grace - Riot

Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

Jag har läst typ 50 sidor..fast på svenska då ;) Haha...vem är din mystiska vän egentligen?

2009-01-26 @ 20:57:52
Postat av: Elin

Det var jag som skrev, om du inte fattade det

2009-01-26 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0