call me klumpen.

Jag ska tydligen iväg på fest, tydligen ganska snart också. Min hjärna känns som en liten klump av ingenting, jag orkar inte tänka, bara leva.
Har svullat godis både till frukost och lunch, och nu när jag försökte få i mig lite riktig mat så fanns det helt enkelt ingen plats kvar...känns alltså som att fyllan kommer slå till med full kraft ikväll. Kan ju bli intressant för alla som vill bevittna.
Förutom allt godisätande så har jag gjort mig mätt på vatten, det skvalpar i min mage av alla de liter jag druckit i försök att återställa vätskebalansen i min kropp.
Jamen som sagt, snart dags att bege sig....vad ska ni hitta på ikväll? Ses vi i dimman?

Pusshej.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0