Döingen.

Natten till idag kan ju vara den värsta natten på länge. Inte nog med att allt i mitt rum står på hög i mitten på rummet och är inplastat (även sängen alltså) så jag blev tvungen att sova på en 1 dm tjock bäddmadrass, jag blev även tvungen att böka runt med den där "freestylen" och undvika att trassla in mig i alla sladdar. Jag somnade inte fören halv tre kanske....och klev upp halv sju. Oh så pigg jag är nu...not. Känner mig sjuk, sjuk och sjuk. Vill mest av allt in i mitt rum, men målarsnubben är inte klar fören om en timme kanske, så här sitter jag och hänger i köket med min dator och tittar på House avsnitt som om det inte finns någon morgondag.

Har förresten fått Spotify-konto gratis, himla schyrre vill jag mena, nu är ju musiken till korrefesten säkrad!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0