Grön smördeg.

Oj, kom ganska precis hem från Iksu. Det var så himla roligt att träna idag, allt gick som en dans. Först powerwalkade jag i ca 40 min, sen joggade/sprang jag i 30 min kanske. Efter den uppvärmningen blev det gymmet och lite rygg och mage. Skoj skoj!

Jag kände mig lite extra kreativ idag också, så jag har ställt mig och gjort nå slags knyten med spenatsmördeg, ost och quornfärs. Ni kan få se nån bild sen, ser lite äckligt ut om jag ska vara ärlig, men det kanske blir gott?!
Förresten så står det på förpackningen till smördegen att den ska vara inne i ugnen enligt recept eller tills den är gyllenbrun....eeeh, om man varken har recept och degen är grön då? Jag tror knappast den blir gyllenbrun då...

L8r.

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0