Gullepluttisötislillisälskling!

Hela dagen idag har jag gosat järnet med min söta systerson. Han var mest trött och sussade men precis innan vi skulle åka till Agneta och äta så bröt kaoset ut. Han låg på skötbordet och Jonas skulle byta blöja, då tjillevippen började han kissa som en galning och allt spred sig som en rännil på golvet, Walters hår, Jonas strumpor och allt annat som var i närhet. Det blev med andra ord dags för snuttens första bad hemma. Han plaskade som en tok och verkade trivas....sen bröt helvetet löst igen, han skrek och skrek och skrek och när vi tog upp han och la han i en handduk på sängen, då blev han lugn igen, sen skrynklade han ihop ansiktet och ut kom en gigantisk bajskorv mitt på handduken, tvätta tvätta och sen gallskrik i 10 min. När jag sedan tog upp honom passade han på att kräkas ut lite sörja och sen var han lugn och sussade vidare.
Intressant va?

Här är två sötis bilder:

 Plutten!

 Walter med favorit-moster.


Kommentera gärna!
Postat av: Anonym

Herregud va söt! :)

2009-03-22 @ 23:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0