Guten Morgen!

Nu sitter jag här nyduschad och mindre grann, en timme kvar tills jag och Elin ska käka frulle. Jag är för mycket av en tidspessimist, hade ju kunnat sova åtminstone en halvtimme till.
Idag ska vi iväg till två nya skolar, och sen efter det ska vi upp på fästningen tillsammans med Sebastian, Ellen och dom. Ikväll har vår lärare propsat för vinprovning, så det får vi se till att klara av någon gång efter "bestigningen" av fästningen. Är vi lite lulliga efter provningen så blir det antagligen utgång med Sven och Johannes, fast inget större....det spar vi till på onsdag!
Nu är det bara några dagar kvar tills vi ska hem, jag längtar lite grann, mest efter Perman och mitt badrum. Det är så jäkla jobbigt att dela badrum med annat folk, måste liksom ut i korren och ränna mm, plus att duschen inte är speciellt rolig.
Aja, dags att sminka sig kanske, och sen ta en lite PN innan det är dags för frullen.

Tjipp!


Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0