Mööhp

Va konstig min blogg är, ibland skriver jag och publicerar och då vägrar inlägget dyka upp. Why is that? Känns ju inte så kul att publicera om något flera timmar senare bara för att det inte villa visa sig tidigare.
Nu sitter jag och önskar att någon ska komma och servera mig frukost på sängen, ge mig ett mirakel alltså. Snart är det i alla fall dags att släpa iväg sig till Iksu för en timmes Badminton och sen eventuellt lite kondition på det. Kommer vara skönt efteråt, men nu känns det tungt.

Ikväll är det EPP på Corona som gäller, vi ses väl där kl 15 för pizza/våffelbuffe?!

Kommentera gärna!
Postat av: Elin

Om inlägget inte dyker upp då du uppdaterar kan du gå in och publicera det igen. När du uppdaterar efter det borde det synas..

2009-03-27 @ 10:27:36
URL: http://eliste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0