Morgonstund har guld i mund.

Trött, tröttare, tröttast.
Åh, känns inte som att jag har sovit någonting alls juh! Jag vill susse mer, men det får jag inte, snart ska vi nämligen iväg på en special gymansieskola. Jag vet inte om det betyder att eleverna där är "speciella" eller om de har speciella utbildningar etc. Spännande och se vilket av det det är.
Ikväll ska jag även göra ett nytt försök och ta mig iväg på "Schwedische Stammtisch" ni vet det en-gång-i-veckan-träffas-vi-med-anknytninga-till-Sverige, förra veckan fick jag sån hjärtklappning och panikångest att jag blev tvungen att gå hem. Mitt stackars hjärta var helt enkelt stressad till max tack vare det lilla antal sovtimmar jag fått. Men ikväll gör jag ett nytt försök!
Alltså, ha en bra dag så hörs vi lite senare!

Någon som ska med på Tomte Live? Mihihi!

Kommentera gärna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0